Realizacja zamówień:

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w dni robocze w ciągu 24 godzin od jego złożenia, a przy zamówieniach składanych w dni poprzedzające dzień wolny od pracy po godzinie 15.00 oraz w dni wolne od pracy, w pierwszym dniu roboczym. Dla zamówień z wyborem płatności przedpłata na konto bankowe, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania środków na koncie AJ Plus Kraków.
  2. Czas realizacji liczony jest od daty wpływu środków na konto AJ Plus Kraków, a w przypadku zamówień z wyborem płatności przy odbiorze od daty przekazania zamówienia do realizacji, do chwili wysłania paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej i standardowo wynosi od 7 do 21 dni roboczych.
  3. W przypadku większych zamówień Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu, niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu zleceniodawcy drogą e-mail lub telefonicznie).
  4. W chwili złożenia zamówienia niektóre z oferowanych produktów mogą być niedostępne, o czym Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika sklepu e-sosnowe.pl. Kupującemu przysługuje w takiej sytuacji możliwość anulowania zamówienia.

Dostawa zamówień:

  1. Przesyłki dostarcza firma kurierska. W przypadku nie odebrania przesyłki, koszty zwrotu do nadawcy i ponownej wysyłki ponosi Klient. Kurier dostarcza towar pod drzwi wejściowe do budynku.
  2. Posiadamy własny transport na terenie województw: małopolskiego, śląskiego, mazowieckiego i świętokrzyskiego - w tym przypadku możliwa pomoc przy wyniesieniu za dodatkową opłatą – do indywidualnego uzgodnienia.
  3. Nie wysyłamy paczek poza granice kraju.
  4. Meble są pakowane w kartony i dostarczane w elementach, przeznaczonych do łatwego samodzielnego montażu.


Koszty przesyłki kurierskiej naliczane są wg wagi i gabarytów:

  • komody classic i bieliźniarki - od 30 do 80 zł / szt. - w zależności od modelu.
  • komody pojemne - od 60 zł / szt.
  • witryny oraz szafy 1-drzwiowe i 2-drzwiowe od 70 zł / szt., 3-drzwiowe od 110 zł / szt.
  • łóżka 65 zł / szt.

Przesyłki za pobraniem: + 15 zł.

Wszystkie ceny za przesyłkę kurierską widoczne są po dodaniu produktu do koszyka.

Większa ilość - ustalana mailowo lub telefonicznie +48 512 573 319.


Prawo do odstąpienia od umowy:

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej.

    Pobierz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

    Wypełniony formularz należy przesłać pocztą na adres naszego biura: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 18 lub elektronicznie korzystając z formularza kontaktowego.
    O zachowaniu terminu do odstąpienia od umowy decyduje data wysłania oświadczenia.
  3. Klient jest zobowiązany odesłać zwracany towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres magazynu: 34-221 Skawica 225. Sprzedawca zapewnia odbiór własny lub zlecenie odbioru przesyłki przez firmę kurierską. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Koszt odbioru towaru przez Sprzedawcę jest szacowany maksymalnie na równowartość kwoty kosztu dostawy tego samego towaru do Klienta, który został przez Niego poniesiony w pierwotnej transakcji.
  4. Zwracany towar powinien być kompletny i w stanie niezmienionym. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości towaru w związku z korzystaniem z niego w nieodpowiedni sposób, inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim przypadku Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Klienta wraz z kosztami doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli Klient wybrał droższy środek transportu w pierwotnej transakcji, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy, a najtańszym sposobem transportu.
  6. Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z wypłatą środków najpóźniej do dnia otrzymania zwracanego towaru lub potwierdzenia jego odesłania. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. Klient nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy zakupu mebli niestandardowych, wyprodukowanych na specjalne zamówienie i wg specyfikacji Klienta.


Reklamacje:

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych rzeczy bez wad. W przypadku zauważania uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient jest proszony o spisanie w obecności Kuriera protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia go do siedziby Sprzedawcy.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie e-sosnowe.pl objęte są gwarancją producenta. Karta gwarancyjna jest załączana do maila z potwierdzeniem zawarcia umowy kupna-sprzedaży na odległość.
  3. W razie stwierdzenia wad technicznych, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji. Uprawnienia przysługujące Konsumentowi z tytułu ochrony gwarancyjnej określa karta gwarancyjna produktu.
  4. W przypadku wystąpienia wady fizycznej tj. niezgodności otrzymanego towaru z umową, Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi z jednoczesnym określeniem swojego żądania dotyczącego doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową.
  5. Okres trwania odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi liczony jest od dnia wydania towaru i obejmuje 24 miesiące. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi w sytuacji gdy Klient w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie /np. zakupił towar w obniżonej cenie ze względu na określoną usterkę/.
  6. Niezależnie od jej podstawy, reklamację należy złożyć w formie pisemnej. Klient powinien w szczególności opisać zauważoną wadę i w miarę możliwości załączyć zdjęcia wadliwych elementów, a także określić podstawę składanej reklamacji /gwarancja lub rękojmia/.

    Pobierz wzór formularza reklamacji

    Wypełniony formularz należy przesłać pocztą na adres naszego biura: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 18 lub elektronicznie korzystając z formularza kontaktowego.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.